2016. november 12., szombat

☯Top 5 kedvenc filmem ☯



Sziasztok!
Bevallom, soha nem voltam az a nagy film nézős, inkább a sorozatokat kedvelem, és azokat gyakrabban megnézem, mondhatni napi rendszerességgel, míg inkább a filmeket csak ritkábban. Azonban vannak olyan filmek, amiket már számtalanszor láttam, vagy szimplán csak imádtam első megnézésre. 

5. Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
Ez a film még nem rég jött ki magyar szinkronnal, és pár napja néztem meg a moziban, ezért még viszonylag frissek az élményeim. Igazából a film egy nagy csalódás volt, ha a könyvet is hozzávesszük. Papír alapon nagyon megtetszett a történet, habár csak az első részét olvastam, ami még úgy nincs befejezve, mert az összesen három részes. De visszatérve a filmre, minden meg volt benne kavarodva. Nem szeretnék most Spoilerezni, ezért nem árulok el róla többet. Azt kérdezitek, hogy akkor meg mégis miért került ez a film az ötödik helyre? (Ha kérdezitek, ha nem én elmondom :P) Ha a könyvet nem olvastam volna, biztos imádtam volna, de nevám így lett. A könyv számomra ijesztőbb volt mint a film.



4. Alice tükörországban
Gyerekkorom egyik kedvenc meséjének a folytatása ugyanúgy belopta magát a szívembe, mint az első rész. Minden pillanatát imádtam, és ez nem csak a kislányos rajongás mondatja velem, hanem tényleg tetszett. Nem tudok mit mondani róla, nézzétek meg ti is.



3. Éhezők viadala
Ez a film már régebben belopta magát a szívembe, kezdve a tökéletes főszereplő megszemélyesítőjével.Szerintem Jennifer Lawrence volt a legjobb választás Katniss szerepére. A látvány és a történet egyszerűen fantasztikus volt, de erről sem tudok sokkal többet beszélni.



2. Csillagainkban a hiba
Ez az egyetlen film, amiről senkinek sem kell magyaráznom. Nincs olyan ember, aki nem hallott róla. Kivéve, ha valaki a sarokban gubbaszt egész nap. Nagyon sok jót hallottam erről a könyvről, ezért nem bírtam megállni, hogy ne vegyem meg. Nem csalódtam benne, hiszen szerelem volt első látásra. Vagyis a film. A könyvet imádtam, de a film is valami hihetetlen jó. 



1. Harry Potter
Örök kedvencem marad ennek az árva varázsló kisfiúnak a története. Kiskoromban egyáltalán nem érdekelt, pedig anyáék el is vittek az utolsó rész vetítésére, de lepkefingnyira (bocsánat a kifejezésért) sem emlékeztem belőle. Már nyáron elkezdtem gondolkodni, hogy mit tarthatnak benne annyira különlegesnek, ezért elolvastam az első részt. Annyira magával ragadott, hogy azonnal megvásároltam a második és a harmadik kötetet, amiket balszerencsémre már 5 nap alatt elolvastam. Körülbelül egy hét volt az, mikor megnéztem a filmeket (az első három részt), minden nap, aztán mikor megelégeltem a Harry Potter nélküli időszakot rávettem anyámat, hogy rendeljük meg az utolsó négy kötetet, amire jócskán ráment a zsebpénzem.. de végül is megérte. Most már gondosabb voltam, és nem olvastam ki egy szuszra, hogy még élvezhessem egy kicsit. Aztán most kijött az új rész, a Harry Potter és az elátkozott gyermek, amit sikeresen kiolvastam két nap alatt, de a véleményemet róla egy külön posztba szánom. (eltértem a filmektől, de értsétek jól: imádtam őket:))


Remélem tetszett ez a kis poszt! Ha láttátok valamelyik filmet és megvan róla a véleményetek (ez nem kérdés, mindenkinek van) írjátok meg kommentbe, és a ti kedvenceiteket is.
Xxx: Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése